Del 82

Nu sitter jag på skolan, sen en tid tillbaka. Och väntar på att börja kl 10.
Kewl skola. eller ja, hål är bra, men inte att måsta komma till skolan i 1.5 timmar för jävla spanska,.
ääe de gillar vi inte alls.

Jag har iallfall kommit fram till att alla hjärtans dag är sjukt överskattat.
Jag har redan fått några sms där folk önskar mig en trevlig alla <3 dag.
Visst, tack, kul att ni tänker på mig.. Lika mkt som alla andra man skickar
exakt samma meddelande till? Det är lite ytligt tycker jag.
Om man gillar nån så mycket som det påstås, ja men ta tid och skriv
ett eget sms då. Jo, jag gillar inte denna dag.

Skulle nog ha försovit mig ändå.

Och nu är jag hungrig.
Om det inte vart så kallt ute sku ja gått till cafét och köpt mig en macka.
Men ingen sån lyx blir det heller.

Jag ska väl repetera lite mer spanska innan jag börjar om 45 minuter.
Annars blir mattias småsuur.. as always.

Ikväll ska jag göra massa snälla saker, som kommer in hit sen!
Mohaha, he bli najs dude.

image112

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0