Del 81

image158

Lika arg och less som denna söta unge är, känner jag mig.
för när jag kommer till skolan, extra tidigt, för att hinna plugga igen lite innan lektionen börjar halv 1 så kommer jag där, pigg o fräsch. OCKSÅ kommer lärarn (att han ba vågar!!) och säger att han som vanligt ska gå tidigare. Inte mig emot egentligen att sluta tidigare, men just idag när jag skulle till vindeln och repa och träna och den bussen som går kl 3 endast.. DÅ kommer rainer och medger detta beslut. Inga ord.

Och sen skulle vi äntligen få i oss den efterlängtade pizzan som skulle vara till lunch, men när du kom dit, var det pizza? Med gråten i halsen och brinnande knytnävar slägde vi i oss maten innan jag tog 10 över 11 till stan och fick mig en kebabtallrik av mamma. Sen jobbade jag lite och sen hem hit för att läxa. lite.

Nu är det snart angång till träning, taggad som få.
MUMS på det.

Förövrigt längtar jag tills imorgon, vad som då kommer hända får ni inte veta idag.
Då kan det vara förstört. Återkom imorgon för uppdatering!

Damn, lilla chocken! Jag googlade på "alla hjärtans dag".
Mysiga bilder man kan få fram då tydligen, haha. SWEET. →

Peace out dudelinos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0