Del 80

Shizzle! Nu mina vänner är vi väldigt nära 100-premiär!
Men nu är vi 20 ifrån. Så det firar vi med en Happy-Sandra.

 En halv iallfall. En halv, väldigt happyface, Sandra. ♦


Ikväll! Då har jag helt glömt tid och rum tydligen, för kvar i min väska finns de 2 läxorna som skulle varit gjorde helst ikväll. Visserligen har jag ett 4 timmars hål imorrn mellan matten och rainer som jag kan fördriva med detta underliga (och sjukt tråkiga) spanska språk.
Plus att jag kollat på massa mysiga, roliga jokkmokksbilder! Ojojoj, såå jag längtar tillbaka alltså.
Hoppas för guds skull att vi kommer ta oss iväg på minst en resa till! men dude, mer än en, vi har 1.5 år kvar ffs?!
Barnvakt har jag också hunnit vara såklart, till världens bästa kusiner!

NU tror jag faktiskt att jag ska förvåna hela världen och gå isäng.
21.11. Bums pannkaka! Puss!

Green day - working class hero

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0