Del 178

Ikväll har jag haft en sjukt wierd känsla i kroppen.
Först var jag jätteglad. Sen tog jag en buss. Sen blev jag inte alls lika glad längre.
För det första saknade det jag lämnade :)
och för det andra så såg jag massa bilder jag inte ville se.
(Varning nu blir jag djup)
Mina vänner var på besök i Stensjön. Där jag brukade vara med förut.
Alla minnen dök upp. Det blev en såkallad nostalgikväll.
Har kollat igenom gamla bilder på datorn.
Tänk, om jag inte flyttat kanske jag fortfarande funnits med på de nya bilderna.

MEN om jag inte flyttat hade jag missat mycket annat.

Imorgon ska vi va barnvakt, sen middag hos Jonas mum'.
Dessutom ska jag träna.



Things will never be the same,
that's just the way it is.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0