Del 141

Första uppdateringen från kalmar kommer här på stört!
jag befinner mig just nu på mitt och hannas hotellrum.
här är allt nytt, och utsikten är ljuvlig.
relaxavdelningen har vi nyss besökt och bubblat lite.

iallfall, idag klev vi upp 04.30 och flög hit till kalmar.
allt gick kanonfint och vi möttes av grönt gräs och lagom värme här.

direkt vi kom fram sprang vi upp och lämnade väskor och
ner på stan.
där inhandlade jag en bikini och ett par glajjer.
(Utöver det ska jag hitta röda converse)
Efter det blev det 2 timmar rep och det gick kanon!
snacka om att adrenalinet börjar ta fart! TAGGEN!

Nu ska vi snart iväg på teatern och träffa alla länsfinalister
och käka lite.

Imorgon kommer min delar av min klass och ronja och jennifer hit också.
och mami och papi. najs!
längtar efter er!

Nu ska vi klä oss och gå.

Ha en trevlig 1 maj, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0