Del 137

Alltså jag kan inte gå idag.
vaknade upp imorse och insåg att min kropp är skadad överallt.
ett skavsår på höger häl som går typ ändå in till benet,
plus 7 skavsår till, endast på fötterna.
bra.

dessutom är foten stukad, så jag kan inte gå.
det sewger.
men jag fick tröstshoppa lite med mamma.
sen fick jag hälsa på morfar på NUS också.
Han mår bra. (:

Haha, men dagens! jag köpte en ipod på auktion imorse :P
fick en rosa ipod nano 2 gb för 281 kr.
inkl. megabass hörlurar, väggladdare m.m.
helt guld, längtar som ett as tills den kommer!



Nu ska jag halta vidare.

halta on and i'll see ya L8er.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad har hänt med Gustav???

2008-04-27 @ 19:51:36
URL: http://johannaerikssons.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0