Del 136

Ännu en dag till ända - till min glädje.
Fotbollscup på nolia. 3 matcher tillslut.
Kommer aldrig mer röra en fotboll i hela mitt liv som de känns nu.
satan så tråkigt! skitsport.
Har aldrig fått så mkt skavsår ever!
(och ni som känner mig vet att jag har skavsår JÄMT)
Dessutom har jag ont i höften.
Ääe, less.

Ikväll var det iallfall innebandygala.
Ingen höjdare som vanligt, men ett pris fick jag iallfall.
Ärofyllt
Årets viktigaste spelare i damlaget.
Man tackar man tackar.

Nu är mina småkusiner här, mys med dom.
sen orkar jag inte va vaken längre..
för sent för mig. sleepy

sleep ya L8er

Kommentarer
Postat av: Johanna

Grattis till utmärkelsen :)
Och jag beklagar dina skavsår! du får lära dig använda flipflops :P

2008-04-27 @ 19:51:13
URL: http://johannaerikssons.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0