Del 134

Underbaar dag idag.
Den börja SKIT med spanskaprov.
sen förstördes mitt humör totalt.
Sen dessutom tog lunchen slut innan jag hann fylla på..
Så bra började den inte!


MEN sen när jag kom hem satt Ronja här.
TROOT ja blev glad?!
Med henne blev det först solning på barlkongen,
sen cykling till baggböle, sen mat, sen till stan.
då jag fick med brandten på min pakethållare.
Sen lite chill på max innan brandt o elfving faktiskt,
sku ta en o'learrys kväll på en torsdag..
Så tog ja o Ronja en flurry sen nu sitter jag här.


Så kort o gott, Ronja gjorde min dag!


Imorgon då, förövrigt, blir det slappt i skolan.
Ska nog köra en kameradag imorgon! oja.
Brännboll på idrotten för övrigt, blir skoj.
sen lite mer chill på möte med ewa o rektorn om Barcelona.
Sen hem o käka middag med Familjen Lindgren.
Trevligt blir det. Inte ofta man umgås med sina grannar.
shame shame.


Shame ya L8er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0