Del 126

Löpturen var grymt skön.
Saknat möjligheten att springa ute under vinterns hala halvår.
nu äre borta med snön och de är ba dax igen.
HELLO beach 2008.

Stockholm iallfall.
Vi åkte på fredagen runt halv 5 och efter ett matstopp i S-svall
så var vi framme ( I SKOGEN) runt halv 11.
Så det var skönt att krypa ner i en nybäddad säng.
Jag sov som en gud, och vaknade runt 8 då vi fick go frukost.
Sen bar de av mot globen och som kanske ingen vet har jag aldrig vart där förut. 
Så det var en upplevelse.
Vi satt på andra raden på golvet så det var even more gr8.
Dammatchen var inte helt kul, iksu-balrog då.
Iksu inledde dåligt och balrog hade spelet nästan hela matchen,
men i slutet tog iksu igen och gick om och vann sm guld.
Herrmatchen mellan AIK och Varberg var grymt spännande in i det sista.
Förlängning och straffar är döödN^.
Men vi satt ngra rader framför varbergsklacken på 3000 pers så de va stämning!

Som den yrkesskada jag har la jag märke till målvakterna så gott jag kunde.
Balrogs målvakt var grymt bra! Säker på att greppa, aktiv utanför mål
och säker på att hitta luckor och kunna göra bra utkast.
Men är man landslagsmålvakt så är man!
Herrarna, la jag märke till också, spelar med en helt annat stil än damer.
Herrarna sitter lixom ner på fötterna hela tiden och är aldrig beredd med händerna
förrän det precis är dax, vilket funkar eftersom snabbheten i händerna är grym!
Men fotsittningen, kom jag fram till, beror nog på att dom faktiskt är större än damer,
och därför tar de upp stora delar av målet trots att de sitter.
Grymt kewl!

Efter matcherna blev det middag med ewe och klara.
De fick platser på samma rad som oss, kulkul!
Sen bar det hem igen och sen åkte vi imorse halv 7.
Kul helg. Enjoyable.
Vaknade förövigt imorse efter världens wierdaste dröm!
Pappas polare Janne hade dött. (?)
Sen grät jag huuuuuur mycket som helst i drömmen,
och vaknade med tårar i hela ansiktet.
Tala om att leva sig in i drömmen?


Nu borde jag plugga men nope, palla inttt.
Så jag ska se mer tv, sen sova.
Skola imöran, spy på det.
förövigt, SPY på melodifestivalen!! enda de spelat på radion hela helgen!
lessheten tog över.

Smell ya L8er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0