Del 124

Shit. Jag var ute o sprang ikväll! grymt skönt!
Sen skulle jag o pappa panta burkar från mammas jobb..
vilket evighetsgöra!
Det stod 3 människor som inte alls kunde svenska och pantade säkert
5 stora svarta påsar med burkar. tog ju en evighet!
Det står klart och tydligt att burkens undersida ska in först, men nej.
Varför inte göra tvärtom och köra in ovansidan först?
så då fick stackars jourhavande patkillen komma o fixa automaten
en flertal gången.
Och det enda ordet de kunde på svenska var "helvete".
Vilket vi lärde oss ganska snabbt.

Sen blev det övningskörning! Holmsund-Obbola.
Jag var ute i klänning och strumpbyxor, itne ens kallt.
Vad säger man? jo, PUSS på livet.

Nu är jag trött.
Imorgon är det Natur på morgon, sen svenska o idrott sen Sthlm.
Så i helgen blir det dåligt med uppdatering, men ja tar igen mig sen!

Ses o hörs och råkas såklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0