Del 121

Dagen igår var såå kanonbra!
Först spelningen på östra som gick helt okej, dock med en svikande röst, men det blir som man gör det!
Sen ner över stan och en sväng på draggen med ronja för att sen cykla ner på stan igen och köpa glass.
Alltså utan jacka, med shorts o leggings, solbrillor o glass.
Im so happy im so glad!
Dessutom gjorde jag klart min spanskatenta igår, satt 4 timmar.
Men jag satt ute i solen så det vart plus-minus-noll.
Sen fick jag goeste natten inatt!
PUSS på livet

Idag är solen lika varm, o lika bra glädjespridare!
OH man blir som så lycklig!
Först vkana på bästa sätt, sen lyser solen, sen slutar ja halv 12..
Då hoppas jag på en till glass med Ronja på stan.
PUSS på livet

Imorgon ska jag bila ner till Stockholm och spendera helgen med Sm innebandy.
Det kommer också bli galet najs för de ska va fint väder där med!
Och där är det rent av sommar om det är såhär fint här!
Kommer bli en toppenhelg! AH.
PUSS på livet

Snart börjar min spanska, men de gör inget, för jag har pluggat for once.
Sen är den bara 1.5 timmar, sen slutar jag igen.
Då ska jag köpa glass.
Jag har nog aldrig vart såhär positiv i hela mitt liv på en gång!
Dessutom har jag gjort klart resten i natur, kultur.
åh,. PUSS på livet !!

aaaaaaaaaaaaah så glad!


PUSS PÅ LIVET ! !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0