Del 117

Ääe... once again Yellowcard - How i go



Nu har kollat mig less (nej det går inte) på
skivan som vi fått från spelningen på noeelandsoperan.
Shiäät. Det är grymt lärorikt still fun.
SchryytarN^, and im proud of it babe.

Igårkväll somnade jag någon tid väldigt tidigt på min säng med kläderna på.
Och vaknade förstås imorse i precis samma style.
Det var rätt kewl.

Mitt new life går på som vanligt, kvällarnas göttegött går till såhär;.
 Och jag lovar, det är precis lika gott som det ser ut.

Ikväll har jag ingen aning om vad som händer. ska försöka ta mig ut och springa.
Och juste, sen har lite schiätläxa som skulle vart gjort..

Nästa helg blire innebandy sm och jag är sjukt taggad.
De bli keewl. Yohoee.
På tal om innebandy så gick träningen igår bättre än förväntat.
Kändes att det var ett tag sen träningarna pågick, men det var skoj.
Får se vad som händer nästa säsong bara.
Såklart blir det fortsatt innebandy, men vart, det är frågan.

nu ska ja nerda vidare.

so long

Kommentarer
Postat av: Josiee

Godmorgon:)

2008-04-13 @ 10:16:59
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0