Del 115

Yet i know, if you were a song, i'd put you on repeat.


Fotningen på operan gick bra idag!
Tog väl ungeför en till o vi prova väl då alla sätt som gick o posa på!
Mycket bra. Bilder kommer sen när jag fått dom.
Shiäät,. kommer garva gott då.
Join me l8er.

LILLA TAGGEN på att åka utomlands i augusti med liine o ida och ännu en pärla!
dammit, jag letar sommarjobb som besatt nu.
Helt några veckor utanför umeå för prova.
Försökte på skara sommarland, men där vare full.
Får nog nöja mig med umeå.

Ikväll skulle jag ut. Men en dagligt trogen PN försenade det hela.
Så här sitter jag och väntar.

N'Joy!



Kommentarer
Postat av: Anonym

ååååååh jag taggar! :;) hade varit lovely :D

2008-04-12 @ 00:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0