Del 114


Little darling,
The smiles returning to the faces.
Little darling,
It seems like years since it's been here.


Shiäät.
Imorgon ska vi fota. Imorrn äre fredag.
Helt totalt kanonbra.

Jag saknar Sanna Adibzadeh. Åh så jag blir galen!
Alla minnen, fan, har huuur många bilder som helst på oss på min dator.
BARA goda minnen med dig.
Sanna är den mest genomgoda människan som finns.
Hon förtjänar allt gott.

Fixade mitt pass idag, med det ärligt suraste receptionist ever.
Ba satt o tyckte synd om sig själv o snora. Blä.
Har redan arbetsskada av handelsprogrammet! haha.
Iallafall, pass, sjukkort fixat. nu ba bankkort kvar!
MUMS.

Duschen känns en aning lockande, men inte plattningen.
Daumen så less på det. Helt sjukt tråkigt.
Borde satsa på att typ tillverka en pryl, typ ett schampoo som
gör att hela håret är rakt redan när det torkat.
Ska försöka en tredje gång med rakpermanenten, biter den inte nu..
Då blir jag gaLNNN. Orkar inte platta hela Barcelona. Nono.
23/4 gotta save me.

s3s


Kommentarer
Postat av: Sanna Adibzadeh

Gud vad det nästan brast i mitt hjärta när jag läste det där. Jag saknar alla dina ord.

2008-04-19 @ 16:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0