Del 107

Det blir Barcelona och jag är helt överlycklig!
Jag har letat en ny bikini som besatt och damn va svårt det är..
hittat två favvosar iallfall..
 Föll för denna direkt jag såg den! Problemet är bara att den kostar 800:- ...
 Också helt underbara men också typ 800:- ..

Har typ letat igenom alla hemsidor jag kan hitta för att hitta en bikini
men alla sidor är så dyra och har inte den jag letar efter.
Har någon mer tips på bra hemsidor så säg till!!

Vi kommer iallfall att åka måndagen sen 12 maj och komma hem tisdagen sen 10 juni.
Dagen för examen! Vi kom va se brun o fin ;)
Men oj så ja kom längta efter klassen!
Först 4 veckors praktik sen sommarlov sen direkt 4 veckor till...
Kommer dröja så länge tills man får träffa alla igen, dessutom äre ba 5 veckor kvar.

Förövrigt önskar jag min vän Ronja som gör sitt högskoleprov idag lycka till.
Hon fick dela säng med mig inatt så oj så bra hon ska klara de!

Idag ska jag städa lite, gå till mami och göra min andra laserbehandling sen får vi la se!
Kom bli så skönt att Pork är den enda som kommer behöva använda rakhyvel i Barce.. haha
Shame on me.

Peace in.
 
Beatles - Here comes the sun

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0