Del 19

Idag är en såndär dag när allting känns så bra. När det mesta är på topp och ja, det känns bara fruktansvärt ljust nu. Och det är väl bara bra, right?
Haft världens bästa helg ju, Min pojke är den bästa i världen. Thats it. Och Fröken Ida, saknat våra tider sen begynnelsens dagar. Du är så bra, så bra. Också match då.. förlust dock men innebandy är alltid lika kul. Träningsmatch också så det gör som inget men dock alltid roligast med vinst!

Imorgon blir det skola, sen klipperier :). sen träning! bra dag.
Blir dock spännande att de hur det slutar hos frissan..... ingen aning faktiskt!

7 dagar kvar till seriepremiären! JIPPIEYEY!. Så sjuuukt taggad jag är! :)

image22

MINA SKOR!!!!!!!!!!!!!!!! ♥ kommer vilken dag som helst nu.. GAH JAG ÄR SÅ KÄR! :D

♥§

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0