Del 37

Jag som taggade söder så mkt idag.. o de sket sig.
O jag som taggade mange schmidt ikväll, o de sket sig.
MEN, kvällen slutade bäst ändå. :)

Exakt allt som kunde gå emot mig gick emot mig.
Håret var inte som jag ville, fick inte fast förköpsbiljetten i form av en tatuering,
glömde tatueringen hemma, saker gick fel på stan
och till sist så när jag väl tagit mig till x3m ligger legget hemma..
Så jag sålde min biljett och gick hemåt.
.. Där min kväll bara fick sin början.

Nu sitter jag hemma, glad som en sol.
Och tittar på johanna. sovandes i min soffa.
haha vilken kväll, spännande.

matchen gick iallfall inte heller som jag ville. så det sög ju.
slutade till söders fördel med 5-0. skitiga 5-0.
Det gjorde mig ledsen. gör mig arg.

Haha och imorrn blir en spännande dag!
mamma tycker visst att jag är för tråkig, så hon gav mig sitt
bankkort och sa: "här, du får 500 om du köper nåt snyggt att ha på dig".
Så imorrn blire ut o shoppa. och köpa en zon till min armbåge.

och nu ska jag nörda lite mer, sen sova.

  Peaceee ♥§

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0