Del 36

Hade mysdag igår då!
Började med vinst mot clemensnäs med 10-0.
Skönt att hålla nollan för första matchen denna säsong.
Sen tårta hos matilda med hon, ida, annis, johanna o carro!
Matilda hade bakat fin-tårtan :)
Sen hem till johanna o ba fet-mysa i hennes dubbelsäng.
Saknar våra stunder my love. ♥
Vaknade dock ensam.. lyckades sova länge för första gången :)
Upp till sofforna och se julfilm (?). Haha, stämning. Sen baka lite.
Också kom annis så vi umgicks lite, o sen repa.
Middag i lokalen och sen träning. Bra träning tjejer!

Nu ska jag iallfall snart sova, för kvällstrött som jag är så är jag.. trött!
Ska imorrn på team-sportia och fixa lite stuff kl. 10 så det blir ju bra.
Sen dm-match mot söder 20.20 på vildmanna.. spännande!
En källa satsade 3-2 till oss.. spännande, spännande.
Johanna sover över här också så det blir ju kewl.

Pappa lämnade in mitt hatobjekt idag iallfall. Så nu hoppas ja att jag får
återse den snart. eller ja, bara skicket med den är i trim!
Så less på schietn. Mobiltelefoner är inge bra nu för tiden, 
tror jag ska gå och köpa mig en 3310, why not lixom? 
1. dom går aldrig sönder
2. dom stular aldrig
3. finns ingen kamera, som kan driva en till vansinne
4. alltid kul att kunna byta skal om vartannat
5. snake är ju trots allt det roligaste spel som finns?

Funderade på en till sak ikväll..
Satt och kollade på pojkarnas träning och kom fram till att det alltid är mer
intima närkamper vid det könet. Det tål att fråga sig själv varför?
Killar kanske är mer .. ja, jag vet inte ens om jag törs gå in mer på det.
Men det tål att tänkas på iallfall!

O nuu. ska jag sova. Nog med mina jävligt  +a funderingar för idag.

peace   /♥§
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0