Del 35

Taggen till match mot clemens idag är inte nådigt liten !!!
Oh, så sjukt skönt att vinna igen. (!?)
Sen DM-match och retur mot söder igen på tisdag.
ooaaaaa vilken tid! :)
Och lov nu också. ja kan nog inte sluta le!

Spelningen gick så jävla bra.. !! Men ingen verkar tagit bilder överhuvudtaget??
Lite tråkigt. Om nån tagit bilder så skicka till mig omgående.

Gårkvällen bestod av barnvakt med Emmisch.
Vi konstaterade att det är inte alls ofta man dansar sönder med små-barn
en lördagkväll.. Tål att uppmärksammas!
Världens goaste ungar iallfall, den yngre genrationen som lyckades hålla sig
vaken tills vi skulle fara, grät iallfall när vi for. Det värmde.
Sen åkte jag och slem hem till mig och såg film, och åt chips
som vi suktat efter hela kvällen. Satt som smäck.

och NU ska jag tagga igen och försöka få nåt gjort.
typ kolla lite skojigt nånstans. Aa once again, jag har inget liv. :)

Ses! ♥§

O juste, måste bara ge lite plats till min kära vän 
som gjorde sin debut med björklöven igår!
Kan inte beskriva hur sjukt stolt jag är! Bra gjort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0