Del 34

oh men gud vilken kväll! Så bra det gick! :)
Första riktiga spelningen då. Nästa 16/11 i Arvidsjaur.
Perfekt mycket publik, o skönt folk!
Direkt vi spelat klart gick alla, trots att det var två band kvar, haha chill.
Ääe, men kort sagt så är jag fett stolt!

O lov nu också, ja ba ler. tokler! Börjar med mitt träningsprogram nu också.
Veckan som kommer;
Lördag: Sova. sova sova sova,
Söndag: Match hemma mot Clemens
Måndag: Repa, träning
Tisdag: Dm-match borta mot söder
Onsdag: Barnvakt, Träning
Torsdag: Barnvakt, middag+bio medf gobrudarna
Fredag: Chillaa
Lördag: Förhoppningsvärt nåt skoj?
Söndag: Sova. sova sova sova,

Värt liv jag har. Fan pinsamt ibland.
Så bara för o slå mitt personliga tråkiga rekord ska jag sova nu.
Kul jävla start på lovet, haha.

Men spelningen var guld. det står jag fast vid iallfall.

♥§

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0