Del 33

Regler: Du måste svara på frågorna (och utmana 6 nya personer.)

1. Hur många timmar har du suttit som mest framför en dator?
- 6 timmar

2. Vilket färg har din cykel?
- ljusblå

3. Blondin eller brunett?
- brunett

4. Vilken färg har du på texten på msn?
- svart

5. Vilket stjärntecken är du?
- jungfru

6. Vad var det senaste du åt?
- kinesiskt ris med räkor

7. Har du en diskmaskin?
- äär, icket.

8. Rakar du ögonbrynen?
- haha.. inte det!

9. Har du något husdjur?
-  inget jag bor med, men 2 hundat i vindeln.

8. Vilket smeknamn gav din mamma dig som barn?
- kanske nåt så orginellt som älskling :)

10. Är du kär i någon just nu?
- ääe.. inte det heller..

11. Har du någonsin brytigt på tyska för att imponera på en kille/tjej?
- Har nog inte tagit mig till det statiet än, vet dock en som brutit på norska! HAHA

12. Har du ätit godis för 100kr själv på en kväll?
- haha, inte bara en!

13. Är du beroende av något just nu?
- som alltid, musik. Och Johanna.

14. Vad har du för fobier?
- blöta hårstrån (?), mörka källare och spindlar!

15. Hur lång är du?
- 1.52

16. Sover du med något gosedjur?
- näe, ba min tröja :)

17. Vad har du som ingen annan har?
- världens bästa säng

18.Vilken mobil har du?
- sony ericson walkman w300i

19. Vem var den senaste du fick mms av?
- mami

20. Vem var den senaste du fick sms av?
- svennis!

21.Vem ringde dig senast?
- mami

22. Är du förlovad?
- äe

23. När duschade du senast?
- igår!

24. Vad tänker du på just nu?
- hur mycket jag älskar "apologize"!

23. Om skulle du ge 25 miljoner till någon (förutom dig själv eller någon från släkten) vem skulle få dom?
- Johanna, ida o Annis! (NAAAAAAAAAAAT :) )


Sådärja, ännu ett skittest avklarat.
Också en skitdag i skolan. Fast ja, sovmorgon till halv 1 kanske det bara är jag som klagar på?

It's too late to apologize, för du gör inte som du borde.
Inget svar, ingen respond. Varför?
Du förstår inte att jag saknar din person. Den är bäst.

OCH jag hatar hemmakvällar.

♥§

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0