Del 32

Måndag kväll. Slö som fan. Dystert sliten.
Ja jävligt bitter dag iallfall. Kom till skolan vanlig tid för en stunds arbete på egen hand. Sen matte. sen då?
Ja en liten kort pratstund med Benny sen hem halv 2.
Vill ni höra min vecka? helt sjukt.
Måndag: Slutar 1
Tisdag: Börjar halv 1
Onsdag: Slutar halv 2
Torsdag: Slutar halv 12
Fredag: Börjar halv 10
LOV! lovlovlovlovlovlovlovlovlovlovlovlov. Marwellous! ♥

Jag ska inte göra nånting. absolut ingenting. slappa röven av mig.
Förutom att vi har match på söndag, träning måndag, Dm-match tisdag o träning onsdag.
Förutom det ingenting. Det bådar inget annat än gott.

Har också hört att det är disco på x3m på tisdagen, med mange smith.
Men det blir inget av, för älskade johanna vill vara hemma med mig.
Då vill jag vara hemma med henne också :). Så så blir det!
Tillsammans med dig är jag bäst. eller de är jag jämt men.. aja.

Imorrn blire iallfall SOVA, sen lite läxa. sen till skolan en stund.
sen på kvällen vad blir det då? Joho, ingenting.
värt liv jag har? icket.

Puss! ♥§

VARNING FÖR FRUKTANSVÄRT FUL MÄNNISKA.

image55

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0