Del 31

Sådär. SÅ var den skithelgen avklarad :).
Antar att man kallar det så om man inte gjort ett skit.
Skulle vilja göra om min 17-års fest. så SJUUUKT kul!
Tänkte kanske göra om det. nångång. just for fun :)

Har shoppat lite idag. jeans för 700.. det sved. Sitter pank som en lus,
och vad gör jag? jo shoppar! haha. Men kär är jag iallfall !!!
Sen såg jag en snutt av Iksu - Mora också.
Vinst såklart för iksu. Dom satsar verkligen stenhårt på musik och andra saker där.
Vid mål blinkar det fett med discolampor och guud vet allt.
Rätt ballt om det skulle vara så i vindeln? liv och rörelse.
Kanske händer. nångång.. Som man säger ibland, miracles do happen.
Fast nån gräns finns det nog.
Iallfall, jeans och iksu vare. sen dator typ hela kvällen.. Sen Kom Ronja hem.
Vi vandrade och hyrde van the man 2, faktiskt bland de enda filmerna som
fått mig att skratta, fast jag var den enda i publikhavet som var vaken. MVG.

Imorgon blir det iallfall att tagga sönder match. Eller tagga ikväll för match imorrn.
Vi möter IBK Söder borta i vildmannahallen 13.00. Kom o kik!
Vi har även DM-match mot dom den 30e. Spännande!

Och lovet har aldrig vart så efterlängtat som nu. Sjuuukt skönt det ska bli.
Hoppas bara på mer snö, det började ju idag. De är mys. Me like.

God natt. ( ' ' ,) ♥§




Ronja ligger just nu
och sussar sött i min säng. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0