Del 30

Grattis till mig själv ! Eller till min blogg kanske..
Den fyller 30 idag! wohoooo. Vilken segeryra. (?)

Jag har iallfall grymt tråkigt, om det inte märks genom att
gratta sin blogg på 30 premiären. Pathetic habit .

Jag är ensam hemma, sjuuuukt tråkigt. Seriöst, vad gör man
hemma ensam en fredagkväll? Ingen som vill joina mig heller.
Så då sitter man hemma och eggar dator. de suger ju balle.
Lika mkt som allt annat just nu.
Skulle vilja åka bort en stund : ) Ba bort typ en helg eller nåt.
Helt oförberett, ba sticka.

Iallfall, hitta massa kuliga bilder från förr på datorn! haha måste ut med nå favoriter! BEWARE!

Ja de gick ju bra, datorn är så fittigt jävla seg så de är sjukt.
Ja ska nog se lite tv nu, men ja återkommer senare med bilder.

PUSS . ÅH SÅ LESS JAG BLIR. hjärtadubbel s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0