Del 29

Ojojoj, vad tiden går! del 29 redan..


Har inte gjort ett skiit idag! Vaknade 8 och sen stressa jag ner på stan senare för att
åka bussen som skulle gå halv 10, tills jag står där och ser att den inte går. fuuck !
Går till papi och sitter där tills nästa buss går 10.10. he dög de med.
Sen har jag har blåsor fulla händerna sen klättringen idag.. frääsch.
Normalt så har vi fått förbud att köra hela väggen om det blir minsta mjölksyra.
Dagens pass gick ut på att få mjölksyra! he käntes!

Och dessutom har jag lust att kasta min skiittelefon i väggen eller nåt.
Så ja då slipp se han, för de gå då ändå int se va som står!
Allt är delat och upp och ner? Vad händerrRR?
Driving me nuts.. Jag vill ha min nya kärlek! nu!

Café station med Ronja nyss, det behövs ibland. de går som lätta sig.
Mr. Big är konstig dessutom. De är rätt skoj.
Oo vad han är stygg!
Ronja ska sova hos mig i helgen, de blir rätt kewl.
Jag är inte utnyttjad eller så, bara det att ronjas hyresvärd ska sova i
hennes lägenhet hela helgen och hon ska på X3M på fredag och danssak
på lördag och måste sova nånstans.. Och vem utnyttjar hon? Jo, mig. Kewl.

Jaja, nu ska ja no sova. Ännu ett pass klättring imorrn, love it!

♥§



.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0