Del 27

Lite kul kan behövas :)

A) Ta fram mobilen och gå in på kontakter
B ) Håll inne neråt knappen en stund o sen släpp
C) Skriv vem det blev som svar på frågorna!

Bästis: Jens Asplund
Jag heter: Malin Eriksson, vns
Jag gillar: Robin Årebrand
Jag hatar: Andre Viklund
Jag är kåt i: Evelina Eriksson
Jag är verkligen super kär i : Lappen 
Snyggast i världen:
Pappa
Äckligast i världen: Annamaria Boström
Muppigast i världen: Erik Nilsson
Tråkigast i världen: Julia Tegenfeldt
Jag ska satsa på: Donern
Jag vill ha sex med: Caroline Sandström
Hatar jag mest: Magnus Lindgren
Jag har en hemlighet med: Viktor Eriksson
Skäms jag mest över: Marcus Lse


Enjoy folks! 

Har förövrigt vart på Vildmannahallen en stund ikväll och sett RIG Umeå spela mot Ume City, Damer.
Rätt spännande match ända i slutet faktiskt, värd att ses. Vinst till RIG med 6-4!
 

ses!  ♥§
 (♥)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0