Del 23

Sandra är idag väldigt: LEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEss.

De är ba kallt o jävligt. O datorerna på skolan är lika jävliga.
Och imorrn ska vi ut o klättra, enligt smhi i -1°. KEWL. jävligt kewl.
Och jag har så ont i händerna sen idag så de är ju sjukt.
O de är en hel dag kvar till helg. Då ja int ens få sova.
 
Take a deep breath

Men å andra sidan är klättring jävligt kul.
-1° = snö.. = jävligt kul.
Och helgen blir faktiskt en bra helg, trots att jag inte får sova.
Det är ju innebandyhelg. Det kan faktiskt, vid närmare eftertanke, inte bli bättre.
Kunde dock vara vissa saker som kunde fått vara bättre. men ja, whatever.

På Turismen har vi ett arbete som kallas Drömresan, där vi fått 40. 000kr
till att ta sig till ett land, göra massa coola saker och sen till ett annat ställe
för fortsatta cooligheter, ta reda på hotell o sån shit. Rätt kewl faktiskt.
Aa, iallfall, på flyget till Italien (Som jag ska va i i 4 veckor) träffar jag Gustav.
Han visar sig faktiskt ska bo på samma hotell som mig och författaren till
denna resedagbok, jag, vet att det kommer slå gnistor i taket och jag kommer
faktiskt gifta mig med Gustav tillslut. Se där, miracles do happen. Tillomed för mig!

En annan jävligt bra sak är ju att jag är ensam hemma nu.
Så jag ska rusa till götta-lådan och slänga mig i den nya soffan. GR8 !!

So long fuuucke®s.     ♥§

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0