Del 48

Ikväll har jag mycket att skriva, men jag har lite ork.
Dagen har iallfall varit riktigt bra! Har inte skrattat såhär mycket på bra länge. Det är alltid, alltid kul! År lunch med Moa, Pau och även Johanna en stund, o guu vad vi skratta. ränk så skoj det kan vara när man tänker tillbaka på riktigt gamla tider, typ vad man kallade sina nära och kära vid extremt ung ålder. Kul!

Ja tänkte också på hur gryyymt nära det är julafton :O
Inte nu på måndag, inte måndagen efter det och inte måndagen därefter men Söndagen efter det! DÅ ÄR DET JULAFTON! Exakt 4 veckor från idag. Jag ba njuuter..

Träningen ikväll gick också grymt bra. Det är kul. Känns som att vi behöver det inför matchen mot serieledarna på söndag. Hoppas bara på att det håller i sig till på onsdag.
Vi fick också chansen att få se Simons feminina sida på vägen hit. Inte nog med den rosa vanten med ludd som alltid ligger i bilen, utan nu upptäckte vi också att radion (som enligt simon aldrig funkar...) faktiskt gick igång! och i den hittar vi, det som vi tror är anledningen till att radion är "trasig", ett fruktansvärt feminint band. Med klassiker som Kelly Clarksson, martin stenmark och moulin rouge(ursäkta stavningen?).. Så ja.. busted.

Min näst sista tanke går till min granne. Som jag förövrigt upptäckte idag.
Det är inte helt fel att med tiden upptäcka att man bor precis under en riktig läckerbit. Grattis till mig!

Jag har en riktigt djup tanke jag tänkt flera dagar, som jag tänkt skriva ner för att det var så bra. men jag tänkte också att efter som det är så uppenbar kommer jag ihåg den........ jo tjena, sug på den du.

♥§

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0