Del 47

Nu är jag riktigt, riktigt, riktigt bitter.
Matchen gick ju inte alls som den skulle!
Slutade med förlust för oss, 7-2.
Resultatet speglar dock inte själva matchen. Jag tycker inte alls att vi var värda att förlora med så stor marginal. Vi spelade faktiskt riktigt bra idag och gav allt som ett lag ska göra. Vi spelade också som ett lag! Vilket alltid är kul att se. Matchen började också med ett riktigt farligt läge som inte alls får ske..
Så nu ska vi försöka rycka upp oss allt vi kan och tagga om och ge gärnet på träningarna i veckan och till matchen på söndag hemma mot Hammarängen som också kommer att bli en tuff match.
Hammarängen som faktiskt leder division 2 nu med halvdeles tuff marginal, det gäller att verkligen ge allt och kämpa för allt vad vi känner för vindelhjärtat för att kunna ta denna match! Vilket jag tror vi har en chans till bara vi verkligen ger ALLT...

Och min bitterhet höjs ju inte direkt heller av att jag faktiskt inser att imorgon är det måndag.
Helt klart värsta dagen på hela veckan. Man inser lixom att det faktiskt är 5 hela dagar tills nästa helg.. helt sjukt jobbigt är det. Och inget kul alls händer i veckan. Jag har jättemycket läxa i spanska tillexempel som skulle vara gjord helst för längesen.. Känns lite tungt. Dessutom har jag en konstigt längtan efter Harry. Mattelärare Harry som är hemma med sin son som har vattkoppor, harry saknas, jag tycker inte om vikarier, that's it.

NU ska jag pissa, slänga mig i soffan, slå på en film och somna där.
För, precis som jag klargjort så många gånger förr, så händer det inte så mycket spännande i mitt liv.
Och ont gör det i ögonen igen.
Tillbaks på ruta 1.  ♥§

   < En bild som helt och fullt visar hur jag känner över matchen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0