Del 45

Nu är jag himla nådigt less på mina ögon.
Spenderat halva dagen på sjukhuset och vårdcentralen.
Förstår inte hur jag hann på skolan och hålla idrotten med emma heller.

Började min efterlängtade sovmorgon med att bli väckt av mamma.
"upp med dig nu, vi måste åka upp på ögon nu"
Kewl tänkte jag, bra start på dagen. Upp iallfall och äta.
Sen sitta en mysig halvtimme på avdelningen för ögon.
Sen träffa en schietsur läkare som gav oss order om att åka på vårdcentralen. (???)
Av någon dum anledning åkte vi dit och fick en ny remiss på ögon..
Så min dag sög ju. Lite halvtråkig. Och ändå går jag runt med ständig ögonvärk.
TROTS en dag fylld av doktorer. Känns inte alls lyckat!

DESSUTOM fick ja inte ens träffa Sanna i helgen..
Mycket, MYCKET bittert.. Men ja o Amanda ska snart komma så!

På tal om övik så ska ju jag åka med johannaEng, Ronja o IdaL dit snart.
Blir en bilresa med Johanna dit, sen hotell och sen bad. FETT efterlängtad helg.
(Hittade förövrigt lite gamla söta bilder som kommer senare..)

Nu ska jag byta om till mjukisbraller, slänga mig i soffan och tycka synd om mig själv.
Dels över mina förbarmade ögon sen också för min misslyckade rakpermanent.
Just nu är jag bitter. Hoppas jag taggar till matchen på Söndag bara. 
För de gör jag, bara ögonen också vill det. Annars går det illa.

   ♥§

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0