Del 40

Oh ärade del 40, idag kommer din dag äntligen.
Jäms med farsdag.

pappa, som förövrigt fick 2 örngott med trycket världens bästa pappa på.
tyckte det var en ganska rättvis present med tanke på att mamma fick
2 örngott med världens bästa mamma på.
Så nu ska nog båda vara nöjda och glada. hoppas jag.
Snart blir det också (förhoppningsvis) god mat och tårta.
Annars känner jag att det krisar te magan.

Och Emma, om du läser detta så kommer jag slänga din telefon
i väggen när vi ses nästa gång för det gör ingen skillnad om du
har en eller inte. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Veckan har vart bra också. Lugnt och skönt i skolan.
Och det nya schemat gillas ju starkt måste jag erkänna. mvg.
Hoppas bara inte Rainer får för sig att lägga in en lektion på torsdag.
Då blir det inte bara Emmas telefon som åker in i väggen.. Så även herr Rainer.

OCH SÅ BITTER JAG ÄR OCKSÅ. Spelningen i arvidsjaur är inställd...
Mycket, mycket, mycket bitter är jag nu. Över det. Annars är jag rätt glad.
För snart är det julafton. Om exakt 43 dagar. Jag har sweet mycket längtan dit.

Och sommmmm jag hatar folk som inte faller mig i smaken.
Alltså man kan verkligen sitta alldelens själv och blir riktigt uppretad av
att bara kolla på folk.
Som igårkväll tillexempel.
Mamma kom in och ställde sig i mitt fönster när jag nästan somnat och
påstår att det är några som bråkar utanför fönstret. Jo minsann, så där satt
vi med öppet fönster och hörde hela historien uppspelas mitt framför oss.
45 minuter senare kom äntligen bilen som skulle plocka upp dem, och så
vi fick sova. Vilket gjorde mig irriterad. Visserligen var jag ju inte själv nu men.
Riktigt uppretad blev jag måste jag erkänna.

Städat idag har jag också gjort. riktigt stolt är jag.


♥§
Blink 182 - Family Reunion

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0