Del 39

Ikväll är jag så sjukt trött.. förstår inte.
Jag har vart så pigg hela dagen och vart ute i snön med la familia.
Hur mysig dag som helst.. nostalgi.

Var igår hos häggan och kollade läget, helt okej.
Jag, bellis och mange åt först tacos på ringvägen, sen
åkte mange iväg till hällnäs, som mami och papi.
Så vi såg tv och myste innan vi gick till hägg.

Jag känner en enorm stress för att det är skola imorrn igen ..
känns så sjukt tråkigt alltså.
Typ panik-ångest. ääe, gillas inte..

Hade tänkt se sandor/ida kl 20.00.. haha, jag var så glad att den
var kl 8 istället för 9 så man orkar se den, men jag är så trött..
kommer säkert somnat innan.. haha

Veckan blir lugn iallfall, ska börja min träningsperiod på idrotten.
träna bål i 4 veckor, haha spännande.
Iallfall, träning måndag, onsdag. sen torsdag ska jag åka till vindeln
igen och gå på vattengympa med bella! skojskoj.
sen match i helgen, tröttsamt men kewl!

Nu ska jag nörda lite.. sen lägga mig. mohaha

peace   ♥§ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0