Del 39, del 2

ja, nu kanske det är en stor fundering varför det blev
"del 39, del 2"? det är bara så att del 40 förtjänar
ett riktigt firande och just nu har jag inte tid med det,
så del 39 får allt gynna sig lycklig ett inlägg till.

Iallfall, MOHAHA fått nytt schema! kalasbra!
slutar halv 12 onsdag, ledig torsdag, börjar halv 12 fredag.
God bless me, marwellous.

Dessutom varit lite duktig nu och tränat lite till mitt
tränings-schema. Så det känns bra, träningsvärk imorrn(?).
naaaaaaaaat.

Nu ikväll ska jag baka, så vi kan ta fina kort till UF.
Mami och papi ska bort så det blir luugnt o skönt.
mohaha.

Äe, nu måste jag kila.

peace  ♥§

Bara en underbar bild
och ett underbart minne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0