Del 38

Oh, jag längtar tills min 40-premiär, ska tillägna nåt kewl då!

Förövrigt har jag haft en bra dag. Vaknade tidigt och annis
sov såklart 100 timmar längre än mig, vilket inte förvånar..
Sen gick vi ut på stan en sväng med Alma och mami, shoppa.
Sen blev det mysigt fika för min del, mycket uppskattat !
Efter det kom papi hem och vi åkte till balders och åt tacobuffé.
Lika gott som det låter, faktiskt godare än på droskan, för nu
fanns det faktiskt guacamole, mycket viktigt för en complete taco.

Igårkväll var det sweet. (tillslut)
var barnvakt hela dagen, för att sen ta med kusin på middag.
men det kan itne varit uppskattat? för det ville hon minsann icket.
Hon skrek som ett barn (?) tills hon fick mig att stanna hemma från
den efterlängtade middagen, så jag slängde isäng henne. haha
somna fort gjorde hon minsann, och sov 14 timmar !(!!!!)
Men jag hann iallfall komma till bion och mysa med mina tjejer till "ratatouille".
Helt okej film, dock höll den inte riktigt den klass jag hoppades men..
Helt okej! mycket mysig film.

Imorgon, vad händer då gott folk ??
Känns lite halvt jobbigt att åka till vindeln för en kväll. Men ja, vi får se.
Kanske stannar jag hemma och ser innebandy och sitter ensam och
ruttnar sen, kan va rätt värt det med. medan alla andra sitter ute och roar sig.
Men det blir som man gör det, så jag kan nog roa mig själv hemma med.
eller?

Nu ska jag öppna chipspåsen som jag införskaffade och se idol.
sen ska jag sova.
Ha en trevlig halloween förövrigt alla läsare.

peace ♥§

Kommentarer
Postat av: paaijaa

"gu va ont i magan" hahaha kunde inte låta bli men du fattar säkert inte.
och så vill jag säga att du vill komma till vindeln, jag vet de.
KOM!

2007-11-02 @ 22:57:39
URL: http://piaw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0