Första inlägget

Tänkte börja med att inleda den nya bloggen med nåt som kanske anses intressant, andra kanske inte samtycker och bara vill gå vidare till en mer givande adress men -håll till godo.
Nåt som jag länge funderat över är varför man gör egna sidor som denna? Lyckades inte så bra med det insåg jag själv förut.. Tråkig som jag är blev min blogg aldrig uppdaterad. Mycket orginellt för att vara jag. Hoppas på bättre lycka denna gång!
Åter till ämnet, varför en blogg? Kanske är det för att man vill att folk ska få veta ens tankar utan att stå face-to-face och skrika ut det åt dem? Eller kanske bara för att man i sin ensamhet tycker det är spännande att veta att fritt främmande människor kanske regelbundet besöker ens hjärna, utan att man själv är medveten om det? Det varkar tyvärr inte gå fastställa det korrekta svaret? Nej, alltför många har skilda åsikter om detta, därför lämnar jag ämnet.

Till att börja med mig själv kanske? Under vinterns vackra halva är jag ett vandrande innebandyfreak på (förhoppningsvis) två ben. Förutom det läser jag handelsprogrammet på Liljaskolan. Kanske anses det trevligare än vad det är? Dessutom får vi väl se hur bra det går nu men våra nya stjärnor. Spännande enligt mig!

       

Nu nog skrivet.
Ska försöka vara en duktig flicka och återkomma så fort jag har nya tankar.

Ciao          ♥§



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0