Del 7

Sådärja, nu har det gått på tok för lång tid sen den senaste uppdateringen. (?) Iallfall, nu sitter lägenhetsnyckeln på min nickelknippa! Oh så ful den är, haha. En gammal halvrostig skitig jävla nyckel med nåt rött, som tydligen ska lika nåt plastigt fodral? Måste åtgärdas snarast! Well, vi fål väl se hur detta kommer te sig tillslut, om det kommer bli bra med allt. Man vet ju aldrig, kanske trivs vi skit i lägenheten? Men, nemas problemas, då går vi direkt till plan B och flyttar tillbaka till huset. Haha men, det är nog dock ingen fara. Det jag oroar mig mest över just nu är dock promenaderna till bussen varje morgon det är snöstorm... Kanske var lite väl spoiled här i vindeln!

I helgen blir det Ifallafall Lycksele på fredag, hoppas jag! Med Ida och Anna. Och Isabelle om allt går vägen! Kommer nog bli hur bra som helst dedär tillslut tror jag. Med mig i tätet blir det mesta bra.. eller?
Skämt åsido så blir det att sussa sött nu. För mig iallafall.

Ciao          ♥§


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0