Del 6

Idag fick jag ta del av en del goda händelser och skrifter som inte alls var planerade. Morgondagen kommer bli den bästa, det spelar ingen roll vad som händer. Den kommer ändå bli bäst!

Sitter just nu, efter jobbet, efter middagen med bästa ida, och packar. lägenhetsnyckeln kommer hem till min hand vilken sekund som helst nu. Precis vilken sekund som helst!! Vi kommer få den tidigare. På fredag.. Har nog aldrig kännt mig såhär konstig över nåt tidigare, känns helt creepy! Som mycket annat nu. Men de är chillbill. He bli fent!

Ur mina högtalare strålar just nu Mr.Brightside. Måste vara en av de skönaste låtarna just nu! På delad plats med ping-pong-song, vilket förövrigt är en av de mest tragiska texterna som skådats! Men trots detta dilerium så lyckas den ändå fastna på hjärnan, och det är väl det som räknas i slutändan.. I guess.


Ciao          ♥§

 << Du är bäst just NU! Kommer sakna dig nåt så fruktansvärt !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0