Del 3

Det är nu tårarna spränger! Det blir ingen storsjöyra för mig i år.. Hur tragiskt det än låter har jag bestämt mig för att stå över den i år.. Igår fick jag ett erbjudande om att hjälpa till på ett bröllop istället, och tjäna pengar. Därför slog tanken mig att det är övervägande bättre att ge tid pengar än att .. ja, slösa pengar. Thats it, hur mycket jag än kommer ångra mitt tappra beslut.

  << Förra årets yra, var det bästa jag gjort! Oh vilka minnen!

Iallfall, Back to reality! Dag 5 på jobbet idag. Jag och Ida fick den stora äran igår att själva stänga butiken. Som planerat skulle vo låsa dörrarna klockan 17.00. Som om det skulle gå bra eller? Sista kärringen gick ut 17.45. Något less tog vi oss ett tröstmål på im's. Sämsta kebabtallriken ever faktiskt! Inte en enda klick vitlökssås, vilket är själet att man trycker i sig den gudomliga maten. hmpf säger jag bara .
Nåväl, vi får se om det går bättre att stänga idag.

Ciao          ♥§


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0