Del 2

Ja, bara en dag har gått och jag visar redan färdigheter på att uppdatera bloggen minst en gång dagligen.
Mycket bra, en stor eloge till mig själv.

Skämt åsido, ville bara dela med mig av min otroliga tagg till den kommande helgen.
Granö water festival intar granö med vattenlekar, tävlingar, försäljningar av olika slag och annan underhållning. På kvällen fullföljs dagen med logdans -uppskattas! Fick precis ta del av vetskapen att jag nu är delaktig i ett lag under vattentävlingarna, lag Innebandy. Finurligt namn!(?) Vi kommer tävla mot bland annat lag foboll och hockey. kewl. I laget ingår även Junior, Algot och.. en fjärde stjärna! Ännu anonym. Intresserad ??

Jobbar också på skostället i veckan, och nästa. Känns kul nu när man äntligen kommit i trim! Står faktiskt i klass med mitt andra jobb på granö camping! Mycket trevligt för pengarna blir det också.
På tal om trevligheter.. Kan inte alls bestämma mig om hur jag ska göra med Storsjöyran? fara eller inte fara..
Den pågående flytten till umeå är också ett faktum och problemet är att vi får lägenheten samma helg som yran, vilket gör mitt val hemskt mycket svårare.. Vi får se hur framtiden ter sig!

Ciao          ♥§

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0