Del 10

Idag är en ny dag, dagen efter bröllopet kanske den dagen det är precis idag skulle kunna kallas. Eller kanske bara dagen efter? Anyway, jobbade som sagt på ett bröllop igår. Det gick faktiskt mycket smidigare än jag trott! Arbetskamraterna var trevliga och vi hade mycket fuffens för oss bak i köket! Men kul hade vi. Bra människor gör allt roligt. Slutade iallfall 23.00. Så jag var rätt sliten efter 6.5 timmars springade ut och in i köket och blöt var jag också! En salig blandning av svett och vatten från den trasiga disksaken. Mycket frustrerande att bli totalt genomblöt varje gång man skruvade på kranen, god damn it!

Idag sov jag iallfall till halv 1, mycket givande morgon. (..?) Sen har jag tagit mig själv i kragen och faktiskt gjort lite läxa.. bättre sent än aldrig, right? Dock falnade det efter 30 minuters jobb.. nice try.
Nu har mamma och pappa kört det första lasset till lägenheten. Bilen var dock så full att jag inte fick joina, så här sitter jag istället.
Ikväll är det sista kvällen med gänget.. så det blir beck för min del. 21.00 -Enslingen. Mirakulöst nog verkar det vara den enda Beckfilmen i världshistorien som jag inte har sett.. Iallfall vad framsidan säger. Så det återstår ju att se hur mycket det faktiskt stämmer! Efter denna givande film blir det att sova på momangen, med tanke på att vi ska hinna köra 6 flyttlass imorgon.. Sen har jag faktiskt blivit lovad korv och makaroner på kvällen! My favorite, för de få som inte visste. Imorgon ska vi också få välja tapeter och på tisdag kommer människorna som ska måla om vår enkla boning. Det blir nya tapeter och nytt golv i mitt rum, guld! Sen nytt golv i mams o paps och om-målat tak i tv rummet. Tror det var allt, resten lär vi ju märka. Jag är iallfall måttligt less på att bo i kartonger och inte ens hitta bestick! Det var faktiskt en utmaning att rensa köttet jag grillade i fredags med den sämsta kniven jag någonsin vart med om! Men, som vi alla ser.. Eller iallfall de som fick lyckan och äran att äta det! Så gick det ju vägen, trots alla om och men. Precis som det mesta brukar te sig, allt går om man vill. Peace

Ciao          ♥§

 << Jag heter Sandra, men kalla mig Jens.
 << Jens är inget utan Jeif.
 << Jens och Jeif är inget utan er. Inget är nånting utan er tre!
                    

Kommentarer
Postat av: Jeif

Naaw, saknar vår gamla crue..

2007-09-12 @ 11:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0