Del 61

Bra helg. Jag är ruskigt nöjd med hur den kom att arta sig tillslut.
Tur att det finns nån (jättebra!!!!) människa här i världen som är bra på att styra upp saker.
Innebandyhelg iallfall, kan man helt säkert kalla den.
Började i fredags med innebandy från 17.30- 23.00. Med två förluster för vårt lag i cupen förövrigt under den tiden också. För det var en innebandycup jag pratar om!
Nästa dag börjar 07.15 med fika sen satt jag, med ida, 08.00 på fc på träbänkarna för att se matcher.
"Once a year..." 15 timmar senare, och 1 vinst, var jag tröttsamt, med ont i röven, påväg hem.
Vaknade idag, söndag, efter att ha sovit efterlängtade 12 timmar. sweet.
Stickan som jag fick i röven i fredags sitter fortfarande kvar och gör ruskigt ont ibland..
det är lite jobbigt.
MEN fick ruskigt bra helg med bäst sällskap.

Imorgon är det nyår och nu äntigen har det ordnat sig så jag är taggad igen.
Bara Ronja, Johanna och Thomas kommer så kommer dehär nyåret bli det bästa på 17 år!
Det kommer va så stäming med all den vita snön också!
TIP-TOP !!

Nu har jag halvsovit, och gråtit, till min kära oc-box. (som förövrigt är slut nu)
Nu ska jag sova underbara 12 timmar till.
sova rules!

♥§

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0