Del 60



Än en gång stort stort grattis till min blogg. 60 !

Fick dessutom lite mysig nyårskänsla av grattisbilden.
Det känns bra. Jag är faktiskt sjukt tagg till nyår!
Ja tror det kommer bli bäst. helt enkelt sjukt bra.

Idag har jag myst med molly hela dagen. Ida också.
Ida och Molly låg en stund och snarkade i kapp i min säng..
Det var rätt soet. Dessutom fick jag spela lite crasch då. SOEET!

Ikväll äre träning för hela slanten, så och igår.
Igår körde vi aerobics med hockey-herrarna. Det var en syn!

Imorgon börjar nyårscupen. och än en gång är jag sjukt taggad!

NU ska jag spela lite med crasch.
OCH IMORRN FÅR JAG ÖPPNA MIN OC-BOX! finally.

♥§
soet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0