Del 54

Vaknade imorse efter en riktigt konstig dröm. Rätt bra, men rätt konstig.
jag älskar att drömma. för man kan drömma om precis vad som helst.
Tydligen.

Jag vill fortfarande också resa bort.
ser det inte sjukt underbart ut? tänk o ba få åka dit o ba ligga där.
De finns inte heller (förhoppningsvis) någon där som man känner :)
En hel strand för sig själv. RAUR!

Är det förövrigt någon som har en box med OC så vill jag ha den!
Jag är kär i Seth. ♥

Idag är jag iallfall ledig, som vanligt på torsdagar.
Vilket som vanligt inte gör mig någon mening när jag lix inte kan sova ut.
Men men, jag ska iallfall följa Pau på sjuukan sen ner på stan.
Fixa de sista klapparna, sen hem igen. SE OC. och sen träna i vindeln.
Så nu blire åka av!

♥§

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0