Del 51

Ikväll är jag rådeppad.
Haft en lovely kväll. men nåt gick snett.
en dator kan visst förstöra en kväll lika mycket som den kan förgylla.
Iallfall för mig.

Ibland känns det som att det skulle funnits ett lock.
Så man typ kunde stänga in sig själv i sig själv en stund.
det skulle jag vilja göra nu.

eller resa bort. länge.
Jag vill inte vara hemma nu.
Eller nånstans i närheten av hemma.
inte ens i riktiga hemma.
Avalund, in that case.
Om bara praktiken kunde vara närmare..
Det finns en chans att jag är borta 4.5 månad i sommar..
4.5 månad. Det är sjukt länge..
Först maj, sen HELA sommarn, sen 4 veckor till efter sommarn.
18 veckor. borta.

Just nu- JA
Då-.. still thinking.

Man missar allt, vilket skulle vara guld nu.
(för jag fattar ingenting av nånting)
Men sen.. kanske saker börjar klarna och folk slutar vara så konstiga.

Jag hatar det
och det får mig att må skit.
ni får mig att må skit.

χ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0