Del 50

image119

Gratulationer till min blogg som har 50-firande idag.

Själv har jag slutat för en halvtimme sen. värt. inte värt att komma till skolan halv 9, för att gå i skolan till halv 10. Nej. fats jag måste ju dock erkänna att jag kanske skulle kunna jobba lite effektivare med de uppgifter jag har i turism.. Men det tar emot. Jag tar hellre med dom hem och sitter vid min egen dator innehållande min egen musik. Det gör mig gott. Yummie.

I veckan lever jag och mår som vanligt.
Måndag: Slutadee .. halv 2. Sen underbar träning.
Tisdag: Slutade halv 10.
Onsdag: Slutar halv 12. Underbar rakpermanent och träning.
Torsdag: --LEDIG--. öppet hus dock..
Fredag: --LEDIG--. Bowling med bella o mange!
Lördag: Mys med dansmatta hos Pau med Pau och Emmsan.
Söndag: Match hemma mot övik..

Najs vecka, som alla mina veckor är, haha. Äran till mig. tack tack.


Kom på att min förkärlek till dig nog aldrig kommer försvinna.

♥§

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0